Гурова, Тетяна (2016) Професійний портфоліо як форма контролю сформованості компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови. Порівняльно-педагогічні студії, 3-4 (29-30). с. 69-75. ISSN 2306-5532
Text
Гурова Т.Ю. Статья Умань 2016.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Статтю присвячено проблемі впровадження професійного портфоліо як форми контролю сформованості компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови. Метою статті є обґрунтування доцільності використання професійного портфоліо як форми контролю сформованості компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови. Визначено відповідність впроваджуваної роботи змісту компетентнісного підходу, схарактеризовано основні розділи професійного портфоліо філолога і критерії його оцінювання, наведено обґрунтування вчених щодо зміни наукової парадигми із знаннєвої на компетентнісну і, відповідно, підтверджено роль роботи з професійним портфоліо під час викладання практичних і теоретичних курсів майбутнім вчителям для моделювання студентами власної освітньої траєкторії. На думку автора, професійне портфоліо може бути використано як проміжний, поточний і кінцевий вид контролю сформованості компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 12 Вер 2019 12:04 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6565 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |