МДПУ репозиторій

Професійний портфоліо як форма контролю сформованості компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови

Гурова, Тетяна (2016) Професійний портфоліо як форма контролю сформованості компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови. Порівняльно-педагогічні студії, 3-4 (29-30). с. 69-75. ISSN 2306-5532

[img] Text
Гурова Т.Ю. Статья Умань 2016.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Статтю присвячено проблемі впровадження професійного портфоліо як форми контролю сформованості компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови. Метою статті є обґрунтування доцільності використання професійного портфоліо як форми контролю сформованості компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови. Визначено відповідність впроваджуваної роботи змісту компетентнісного підходу, схарактеризовано основні розділи професійного портфоліо філолога і критерії його оцінювання, наведено обґрунтування вчених щодо зміни наукової парадигми із знаннєвої на компетентнісну і, відповідно, підтверджено роль роботи з професійним портфоліо під час викладання практичних і теоретичних курсів майбутнім вчителям для моделювання студентами власної освітньої траєкторії. На думку автора, професійне портфоліо може бути використано як проміжний, поточний і кінцевий вид контролю сформованості компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 12 Вер 2019 12:04
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6565

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу