Гурова, Тетяна (2015) Правове виховання як засіб формування правової культури майбутніх вчителів в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу на прикладі вивчення англійської мови. Порівняльно-педагогічні студії, 4 (26). pp. 56-62. ISSN 2306-5532
![Гурова Т.Ю. Статья Умань 2015.pdf [thumbnail of Гурова Т.Ю. Статья Умань 2015.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png) Text
            
              
Text
Гурова Т.Ю. Статья Умань 2015.pdf
Download (6MB)
Abstract
Статтю присвячено проблемі правового виховання майбутніх вчителів. Метою статті є аналіз можливих шляхів формування правової культури майбутніх вчителів у процесі засвоєння предметів гуманітарного циклу, на прикладі вивчення англійської мови. Визначено актуальність активізації правового виховання майбутніх вчителів можна пояснити цілою низкою об’єктивних чинників, та представлено декілька моделей навчання: традиційну, де студент виступає в ролі «об’єкта» навчання, тобто (слухає і дивиться); активну, де він є «суб’єктом» навчання (самостійна робота, творчі завдання); інтерактивну, за якої відбувається взаємодія між студентом і викладачем. На думку автора вибір форм і методів правового виховання має бути узгоджено із обраною моделлю навчання.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | P Мова та література > PE Англійська мова | 
| Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов | 
| Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com | 
| Date Deposited: | 15 Aug 2019 13:44 | 
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6562 | 




