Гурова, Тетяна (2015) Формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови на засадах інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки, 4 (82). с. 20-25. ISSN 2076-6173
Text
20-25.pdf Скачати (251kB) |
Резюме
У статті висвітлено потенційні можливості інтерактивного навчання для формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови, автор аналізує переваги і недоліки різних видів навчання, наголошує на необхідності використання сучасних інтерактивних технологій для становлення професійної англомовної комунікативної компетентності студента філолога, наводить приклади інтерактивних методів і прийомів, які підвищують ефективність формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови. Ключові слова: професійна комунікативна компетентність, майбутній вчитель англійської мови, інтерактивне навчання, методи і прийоми інтерактивного навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 12 Вер 2019 11:55 |
Останні зміни: | 22 Січ 2021 20:25 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6561 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |