Ізбаш, С. С. (2018) Інтерактивне навчання майбутніх магістрів освіти в процесі їхньої андрагогічної підготовки. Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології: зб.матеріалів ІІІ-ої Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 19 квіт. 2018 р., 1. с. 148-152.
Text
Зб 2018 Ч 1_с148-152 (pdf.io).pdf Скачати (1MB) |
Резюме
У процесі андрагогічної підготовки ми намагаємось донести до майбутніх викладачів, які працюватимуть з дорослими, важливість навчити своїх слухачів поглянути на одну проблему з різних позицій; здолати межу між теоретичними підходами і реальним світом; вчитися разом зі своїми дорослими учнями відповідати на потреби сучасності; вміти бути відкритим до нових здобутків та нових ідей і розуміти, що твої знання, уміння і навички – не єдині; думати про трансдисциплінарність (інтеграцію) в освіті; виховувати ідентичність та індивідуальність у своїх слухачів; бути одночасно фасилітатором, ментором, тренером, модератором, а не лише інструментом для викладання матеріалу; допомогти дорослим учням самостійно розкрити свій шлях пізнання; допомогти дізнатися, що відбувається у світі, надати фактографічну базу; залучити слухачів до напрацювання досвіду і просувати цінності суспільного різноманіття.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 04 Вер 2019 10:54 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6320 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |