Воровка, Маргарита (2018) До проблеми джерельної бази історико-педагогічного дослідження: історичні та істереографічні джерела. In: Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні інновації в сфері педагогіки та психології", 30 листопада – 1 грудня 2018 р, Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського.
Text
Воровка М.doc_тези.pdf Скачати (315kB) |
Резюме
Комплекс, сукупність джерел, що становлять основу наукового дослідження утворюють його джерельну базу [ 5, с.11]. Джерельна база історико - педагогічних досліджень, за визначенням Л. Березівської, це сукупність дібраних, систематизованих і класи фікованих джерел як носіїв інформації про педагогічне минуле [ 2, с.6]. Їх використання, вважає О. Адаменко, дозволяє розв’язати всі завдання конкретного історико - педагогічного дослідження [ 3, с.10].
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 15 Лип 2019 08:47 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5999 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |