МДПУ репозиторій

До проблеми джерельної бази історико-педагогічного дослідження: історичні та істереографічні джерела

Воровка, Маргарита (2018) До проблеми джерельної бази історико-педагогічного дослідження: історичні та істереографічні джерела. In: Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні інновації в сфері педагогіки та психології", 30 листопада – 1 грудня 2018 р, Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського.

[img] Text
Воровка М.doc_тези.pdf

Скачати (315kB)

Резюме

Комплекс, сукупність джерел, що становлять основу наукового дослідження утворюють його джерельну базу [ 5, с.11]. Джерельна база історико - педагогічних досліджень, за визначенням Л. Березівської, це сукупність дібраних, систематизованих і класи фікованих джерел як носіїв інформації про педагогічне минуле [ 2, с.6]. Їх використання, вважає О. Адаменко, дозволяє розв’язати всі завдання конкретного історико - педагогічного дослідження [ 3, с.10].

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший)
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 15 Лип 2019 08:47
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5999

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу