МДПУ репозиторій

Проблеми диференційованого підходу при навчанні іноземній мові у немовному вузі

Камишова, Т. М. та Рябуха, Т. В. (2018) Проблеми диференційованого підходу при навчанні іноземній мові у немовному вузі. Science, research, development pedagogy: monografia pokonferencyjna, 30.01.2018. с. 68-72.

[img] Text
2018_01_,68-72.pdf

Скачати (290kB)

Резюме

В даній статті розглядаються особливості застосування сучасних методів індивідуального диференційованого навчання студентів немовних вузів, аналізується місце студента у сучасному освітньому процесі, висвітлюється роль змісту сучасної системи вузівського навчання через інформаційну модель індивідуального підходу. Особлива увага приділяється системно-структурному підходу до індивідуалізації навчання, технологіям рівневої диференціації у вищій школі. У статті зазначається низка певних умов необхідних для ефективності виконання індивідуальної рівневої диференціації.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 19 Серп 2019 11:48
Останні зміни: 05 Лют 2020 13:23
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5624

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу