Камишова, Т. М. та Рябуха, Т. В. (2018) Проблеми диференційованого підходу при навчанні іноземній мові у немовному вузі. Science, research, development pedagogy: monografia pokonferencyjna, 30.01.2018. с. 68-72.
Text
2018_01_,68-72.pdf Скачати (290kB) |
Резюме
В даній статті розглядаються особливості застосування сучасних методів індивідуального диференційованого навчання студентів немовних вузів, аналізується місце студента у сучасному освітньому процесі, висвітлюється роль змісту сучасної системи вузівського навчання через інформаційну модель індивідуального підходу. Особлива увага приділяється системно-структурному підходу до індивідуалізації навчання, технологіям рівневої диференціації у вищій школі. У статті зазначається низка певних умов необхідних для ефективності виконання індивідуальної рівневої диференціації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 19 Серп 2019 11:48 |
Останні зміни: | 05 Лют 2020 13:23 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5624 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |