МДПУ репозиторій

Можливості візуальних середовищ для навчання програмуванню дітей шкільного віку

Дубінський, О. О. та Постильна, О. О. (2019) Можливості візуальних середовищ для навчання програмуванню дітей шкільного віку. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 102-105.

[img] Text
дубинский_постильна_2019.pdf

Скачати (172kB)

Резюме

Стаття розкриває актуальне питання раннього залучення дітей шкільного віку до навчання програмуванню. Завдання полягає в тому, що необхідно, визначити підходи та шляхи, щодо успішної адаптації зростаючого покоління в бурхливому та в мінливому науково-технологічному середовищі. Тому ще з шкільного віку, треба надати можливість майбутньому спеціалісту - дитині, оволодіти більшими, ніж просто базовими знаннями представлення можливостей роботи з комп’ютером, тобто навчити азам програмування, так як в наш час спеціальності, які потребують знань з програмування, стали більш затребувані на сучасному ринку праці. Тому було проаналізовано особливості візуальних середовищ програмування Scratch та KoduGаmeLab, як навчальних додатків для дітей шкільного віку. Ключові слова: програмування у школі, Scratch, KoduGаmeLab, раннє навчання програмуванню.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 07 Серп 2019 07:16
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5560

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу