Дубінський, О. О. та Постильна, О. О. (2019) Можливості візуальних середовищ для навчання програмуванню дітей шкільного віку. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 102-105.
Text
дубинский_постильна_2019.pdf Скачати (172kB) |
Резюме
Стаття розкриває актуальне питання раннього залучення дітей шкільного віку до навчання програмуванню. Завдання полягає в тому, що необхідно, визначити підходи та шляхи, щодо успішної адаптації зростаючого покоління в бурхливому та в мінливому науково-технологічному середовищі. Тому ще з шкільного віку, треба надати можливість майбутньому спеціалісту - дитині, оволодіти більшими, ніж просто базовими знаннями представлення можливостей роботи з комп’ютером, тобто навчити азам програмування, так як в наш час спеціальності, які потребують знань з програмування, стали більш затребувані на сучасному ринку праці. Тому було проаналізовано особливості візуальних середовищ програмування Scratch та KoduGаmeLab, як навчальних додатків для дітей шкільного віку. Ключові слова: програмування у школі, Scratch, KoduGаmeLab, раннє навчання програмуванню.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 07 Серп 2019 07:16 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5560 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |