МДПУ репозиторій

Навчання майбутніх інженерів-програмістів ігрового програмування в умовах скороченого терміну підготовки в університетах

Крашеніннік, І. В. (2018) Навчання майбутніх інженерів-програмістів ігрового програмування в умовах скороченого терміну підготовки в університетах. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (60). с. 75-79. ISSN 1992-5786

[img]
Перегляд
Text
16.pdf

Скачати (219kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена проблемі професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти в умовах скороченого терміну навчання. Розглядається один з аспектів цієї проблеми, а саме підготовка до фахової діяльності в індустрії розробки комп’ютерних ігор. Актуальність дослідження пов’язана з активним розвитком цієї галузі вітчизняної індустрії інформаційних технологій, а отже зі зростанням потреби у працівниках, які спеціалізуються саме на розробці ігор, тобто здатні розпочати виконання поставлених задач без додаткового навчання і надалі підвищувати свою кваліфікацію у цьому напрямі. Навчання майбутніх ІТ-фахівців ігрового програмування є предметом сучасних досліджень українських науковців. Проте у наявних роботах організаційно-методичні підходи до професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів, які навчаються за скороченим терміном, до діяльності у галузі створення комп’ютерних ігор майже не висвітлюються. У статті визначені організаційно-методичні підходи до навчання майбутніх інженерів-програмістів ігрового програмування в умовах скороченого терміну підготовки у закладах вищої освіти. Проаналізовано досвід вітчизняних і закордонних дослідників, на основі чого запропоновано структуру спеціалізації «Game Development», розраховану на вивчення протягом чотирьох семестрів. Перелік дисциплін створений з урахуванням того, що студенти вже мають попередню освіту за спорідненими спеціальностями. Розглянуто деякі форми, методи і засоби навчання, які можуть бути використані у процесі підготовки здобувачів вищої освіти у межах цієї спеціалізації. Показано, що з урахуванням специфіки майбутньої діяльності освітній процес доцільно організувати за змішаною формою, яка передбачає активне використання інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення доступу до інформації й організації взаємодії між викладачами і студентами. Показано необхідність застосування методу проектів для формування у студентів практичних здатностей. Наведені критерії відбору інструментальних засобів для навчання майбутніх інженерів-програмістів ігрового програмування.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 06 Серп 2019 11:23
Останні зміни: 09 Жов 2020 07:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5186

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу