МДПУ репозиторій

Особливості побудови навчально-виховного процесу під час вивчення учнями іноземних мов: історико-педагогічний аспект

Рибалко, Н. М. (2016) Особливості побудови навчально-виховного процесу під час вивчення учнями іноземних мов: історико-педагогічний аспект. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр. (20 (2)). с. 163-173. ISSN 2308-3778

[img]
Перегляд
Text
Ribalko_statia _особливості побудови-конвертирован.pdf

Скачати (264kB) | Перегляд

Резюме

У статті розкрито проблему особливості побудови навчально-виховного процесу під час викладання іноземних мов; висвітлено генезис специфіки навчання учнів іноземним мовам; розглянуто в історичному аспекті психолого-педагогічні умови навчання учнів іноземним мовам; проаналізовано комплекс принципів навчання учнів іноземним мовам; визначено основні аспекти, які пов’язані з особливостями вивчення іноземної мови учнями в начально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу. Ключові слова: навчально-виховний процес, закономірності навчання, принципи навчання, специфіка навчання, форми и методи навчання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: Секція з іноземних мов кафедри початкової освіти
Дата внесення: 08 Серп 2019 07:02
Останні зміни: 05 Лист 2020 15:18
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5096

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу