Рибалко, Н. М. (2016) Особливості побудови навчально-виховного процесу під час вивчення учнями іноземних мов: історико-педагогічний аспект. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр. (20 (2)). с. 163-173. ISSN 2308-3778
|
Text
Ribalko_statia _особливості побудови-конвертирован.pdf Скачати (264kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито проблему особливості побудови навчально-виховного процесу під час викладання іноземних мов; висвітлено генезис специфіки навчання учнів іноземним мовам; розглянуто в історичному аспекті психолого-педагогічні умови навчання учнів іноземним мовам; проаналізовано комплекс принципів навчання учнів іноземним мовам; визначено основні аспекти, які пов’язані з особливостями вивчення іноземної мови учнями в начально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу. Ключові слова: навчально-виховний процес, закономірності навчання, принципи навчання, специфіка навчання, форми и методи навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Секція з іноземних мов кафедри початкової освіти |
Дата внесення: | 08 Серп 2019 07:02 |
Останні зміни: | 05 Лист 2020 15:18 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5096 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |