МДПУ репозиторій

Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні німецької мови основної школи

Надольська, Ю. А. та Фесенко, Є. В. (2019) Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні німецької мови основної школи. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. с. 179-184. ISSN 978-617-7566-80-8

[img]
Перегляд
Text
Надольська_Фесенко Гра.pdf

Скачати (333kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглядається використання елементів гри на уроках з німецької мови основної школи як засіб активізації усіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письмо. Елементи гри на уроці знімають напруження, розвивають фантазію та уяву учнів, стимулюють реалізацію та прагнення кожної дитини до самовираження та самовдосконалення, мотивуючи таким чином учнів до мовленнєвої діяльності та міжкультурного діалогу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PD Германські мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 07 Серп 2019 13:55
Останні зміни: 11 Лист 2019 13:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5073

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу