МДПУ репозиторій

Комунікативно-діалогічна компетентність майбутнього фахівця: філософсько-освітня рефлексія

Денисенко, Н. В. (2017) Комунікативно-діалогічна компетентність майбутнього фахівця: філософсько-освітня рефлексія. Вісник львівського університету. Серія філософсько-політологічні студії (14). с. 37-42. ISSN ISSN 2307-1664

[img]
Перегляд
Text
Visnyk-Lvivskoho-universytetu-14-37-42.pdf

Скачати (362kB) | Перегляд

Резюме

Філософсько-освітня рефлексія уможливлює осягнення комунікативно-діалогічної компе- тентності майбутнього фахівця як складової життєвої компетентності і мистецтва жити у нових, складних умовах мінливого світу. Філософське обґрунтування її як цілісного, багаторівневого, бага- товимірного утворення, що буде імплементовано в освіту, забезпечить суб’єктам вищої освіти гар- монійну інформативно-екзистенціональну взаємодію у культурно-освітньому просторі професійної підготовки та у вибудові стратегій майбутньої життєдіяльності. Ключові слова: діалог, життєва компетентність, компетенція, комунікативна філософія, куль- турно-освітній простір, міждисциплінарність.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 02 Серп 2019 07:58
Останні зміни: 09 Груд 2020 09:08
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4887

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу