Денисенко, Н. В. (2017) Комунікативно-діалогічна компетентність майбутнього фахівця: філософсько-освітня рефлексія. Вісник львівського університету. Серія філософсько-політологічні студії (14). с. 37-42. ISSN ISSN 2307-1664
|
Text
Visnyk-Lvivskoho-universytetu-14-37-42.pdf Скачати (362kB) | Перегляд |
Резюме
Філософсько-освітня рефлексія уможливлює осягнення комунікативно-діалогічної компе- тентності майбутнього фахівця як складової життєвої компетентності і мистецтва жити у нових, складних умовах мінливого світу. Філософське обґрунтування її як цілісного, багаторівневого, бага- товимірного утворення, що буде імплементовано в освіту, забезпечить суб’єктам вищої освіти гар- монійну інформативно-екзистенціональну взаємодію у культурно-освітньому просторі професійної підготовки та у вибудові стратегій майбутньої життєдіяльності. Ключові слова: діалог, життєва компетентність, компетенція, комунікативна філософія, куль- турно-освітній простір, міждисциплінарність.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 02 Серп 2019 07:58 |
Останні зміни: | 09 Груд 2020 09:08 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4887 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |