МДПУ репозиторій

Філософські аспекти діалогізаціїї освіти: контекстуальний вимір становлення культурного простору

Троїцька, О. М. (2015) Філософські аспекти діалогізаціїї освіти: контекстуальний вимір становлення культурного простору. Філософські обрії (34). с. 152-159. ISSN 2075-1443

[img]
Перегляд
Text
FiloFilo_2015_34_18.pdf

Скачати (352kB) | Перегляд

Резюме

У статті порушується проблема реалізації діалогічності людини в процесі її освітнього зростання. За допомогою дослідницьких методів, зокрема аналізу, синтезу, інтерпретації й реінтерпретації, теоретичної реконструкції, феноменологічного підходу та інших способів і засобів осмислення об’єкту і предмету дослідження доведена необхідність діалогізації культурно-освітнього простору вищої школи, її переведення на філософсько-метафізичний рівень розуміння; розкрито зміст напрацювань використання діалогу в евристичному навчанні та розгорнуто його реалізацію в концептуальному полі філософсько-освітньої рефлексії культурно-освітнього простору вищої школи, яка має формувати інноваційну людину. Ключові слова: діалог, діалогічність, евристичне навчання, інноваційна людина, культурно-освітній простір, метафізична рефлексія, монологізм, праксеологічна культура, філософська рефлексія. Актуальність дослідження зумовлена гострою потребою в тео

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BD Теоретична філософія
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Користувач, що депонує: Кафедра філософії
Дата внесення: 02 Серп 2019 16:01
Останні зміни: 30 Жов 2020 12:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4880

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу