МДПУ репозиторій

Принципи та критерії навчання іноземної мови в немовному вузі

Ткач, М. В. та Зіненко, Н. В. (2018) Принципи та критерії навчання іноземної мови в немовному вузі. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 351-354.

[img]
Перегляд
Text
Ткач М.В. стр.351-354.pdf

Скачати (280kB) | Перегляд

Резюме

Немає необхідності шукати спеціальних доказів того, що оптимізація навчання іноземним мовам в умовах немовного вузу є одним із першочергових завдань сучасної методики. Під оптимізацією треба розуміти науково обґрунтовану систему, яка повною мірою відповідає соціальному замовленню і конкретним умовам та дає гарантовану можливість вирішувати завдання викладання, забезпечувати раціональні витрати часу і зусиль учасників навчального процесу. Така система може бути побудованою на базі певної концепції, спираючись на яку створюється відповідний їй цілісний метод навчання. Таким чином, оптимізація навчання можлива на базі системного підходу до її проведення.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 01 Серп 2019 12:14
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4841

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу