Лапій, Христина (2013) Гендерна педагогіка у формуванні мистецтва жити в культурно – освітньому просторі. Versus (2). с. 87-90. ISSN 2310-4562
Text
582-1885-1-PB.pdf Скачати (377kB) |
Резюме
Із філософсько-освітніх позицій досліджено проблему мистецтва жити, а також проаналізовано роль гендерної педагогіки як чинника розвитку мистецтва жити в культурно-освітньому просторі. Розглянуто гендерну педагогіку, яка є складником філософсько-освітніх і культурологічних концепцій і виступає засобом подолання наявних гендерних стереотипів через перегляд змісту предметів, що вивчаються, рольову соціалізацію, переосмислення ролі викладача тощо. Метою її є пом’якшення гендерних стереотипів завдяки створенню толерантних умов для формування особистості студента засобами освіти. Досліджено філософсько-рефлексивне поле мистецтва жити, що формується й розвивається поза межами філософії освіти й надає актуальності цій роботі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 18 Бер 2016 18:47 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/477 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |