Троїцька, Т. С. та Троїцька, О. М. та Поправко, О. В. (2019) Конструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освіті. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (6-8 червня 2019 р., м. Мелітополь, Україна). с. 273-277.
|
Text
Троїцька ТМ_Троїцька ОМ_Поправко ОВ.pdf Скачати (350kB) | Перегляд |
Резюме
Тези презентують необхідність введення у традиційну сучасну освіту принципів конструктивістського підходу та діалогу як головного конструкту когнітивно-комунікативного повороту в освіті. Розкривається потенціал конструктивізму в модернізації та антропологізації освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 10 Черв 2019 08:25 |
Останні зміни: | 30 Жов 2020 12:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4676 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |