МДПУ репозиторій

Конструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освіті

Троїцька, Т. С. та Троїцька, О. М. та Поправко, О. В. (2019) Конструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освіті. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (6-8 червня 2019 р., м. Мелітополь, Україна). с. 273-277.

[img]
Перегляд
Text
Троїцька ТМ_Троїцька ОМ_Поправко ОВ.pdf

Скачати (350kB) | Перегляд

Резюме

Тези презентують необхідність введення у традиційну сучасну освіту принципів конструктивістського підходу та діалогу як головного конструкту когнітивно-комунікативного повороту в освіті. Розкривається потенціал конструктивізму в модернізації та антропологізації освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Користувач, що депонує: Кафедра філософії
Дата внесення: 10 Черв 2019 08:25
Останні зміни: 30 Жов 2020 12:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4676

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу