МДПУ репозиторій

Аксіологічний вимір освіти: проблеми та потенційні можливості

Молодиченко, Валентин та Афанасьєва, Людмила (2013) Аксіологічний вимір освіти: проблеми та потенційні можливості. Versus (2). с. 6-12. ISSN 2310-4562

[img] Text
585-1853-1-PB.pdf

Скачати (504kB)

Резюме

Пошук нових моделей освіти, зумовлений вимогами часу, актуалізує висвітлення філософських смислів освіти як способу визначення людиною свого місця у світі культури, зокрема вільного вибору ціннісних орієнтацій і вільного життя. Освіта як система, що за суттю є ціннісною, охоплює структурно й таку підсистему, як виховання, що базується на соціоцентричних, антропологічних, національних, релігійних цінностях, володіє потенційно величезними можливостями щодо ціннісно-морального спрямування діяльності учня. Принципово важливим у плані реалізації освітнього аксіологічного потенціалу постає формування цілей і змісту освіти, в яких мають значення типи освітньої системи (традиційний, раціоналістичний, гуманістичний) і науково-дослідницька діяльність, в якій засадничими є філософські ідеї, що обґрунтовують ідеали, норми та онтологічні постулати науки й освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 17 Бер 2016 15:00
Останні зміни: 04 Жов 2021 05:55
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/450

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу