Молодиченко, Валентин and Афанасьєва, Людмила (2013) Аксіологічний вимір освіти: проблеми та потенційні можливості. Versus (2). pp. 6-12. ISSN 2310-4562
![]() |
Text
585-1853-1-PB.pdf Download (504kB) |
Abstract
Пошук нових моделей освіти, зумовлений вимогами часу, актуалізує висвітлення філософських смислів освіти як способу визначення людиною свого місця у світі культури, зокрема вільного вибору ціннісних орієнтацій і вільного життя. Освіта як система, що за суттю є ціннісною, охоплює структурно й таку підсистему, як виховання, що базується на соціоцентричних, антропологічних, національних, релігійних цінностях, володіє потенційно величезними можливостями щодо ціннісно-морального спрямування діяльності учня. Принципово важливим у плані реалізації освітнього аксіологічного потенціалу постає формування цілей і змісту освіти, в яких мають значення типи освітньої системи (традиційний, раціоналістичний, гуманістичний) і науково-дослідницька діяльність, в якій засадничими є філософські ідеї, що обґрунтовують ідеали, норми та онтологічні постулати науки й освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | admin admin mdpu |
Date Deposited: | 17 Mar 2016 15:00 |
Last Modified: | 04 Oct 2021 05:55 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/450 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |