Чорна, В. В. та Яковенко, І. О. (2018) Тьютор особистісного розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Проблеми гуманітарних наук. Серія: Філософія (39). с. 142-152. ISSN 2522-4727
|
Text
142762-306226-1-PB.pdf Скачати (423kB) | Перегляд |
Резюме
У статті авторами уточнюється поняття уточнюється поняття "тьютор". Тьютор визачається як наставник, провідник і вчитель основних базових потреб дитини, що є найбільшприйнятним у контексті пропонованого дослідженя
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 24 Лип 2019 08:37 |
Останні зміни: | 20 Лют 2020 07:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4480 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |