МДПУ репозиторій

Тьютор особистісного розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії

Чорна, В. В. та Яковенко, І. О. (2018) Тьютор особистісного розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Проблеми гуманітарних наук. Серія: Філософія (39). с. 142-152. ISSN 2522-4727

[img]
Перегляд
Text
142762-306226-1-PB.pdf

Скачати (423kB) | Перегляд

Резюме

У статті авторами уточнюється поняття уточнюється поняття "тьютор". Тьютор визачається як наставник, провідник і вчитель основних базових потреб дитини, що є найбільшприйнятним у контексті пропонованого дослідженя

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 24 Лип 2019 08:37
Останні зміни: 20 Лют 2020 07:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4480

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу