Ізбаш, С. С. та Пахомов, С. А. (2018) Андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій. Молодь і ринок (5). с. 42-48. ISSN 2308-4634
Text
5_160_2018(1).pdf Скачати (966kB) |
Резюме
У статті розглянуто особливості впровадження андрагогічного підходу до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій. Аналізуються роботи і теоретичні джерела фахівців, які вивчали особливості використання андрагогічного підходу у вищій освіті, формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів. Здійснено впровадження новітніх інформаційних технологій у навчальний процес. Встановлено, що студенти, які навчаються у закладах вищої освіти належать до категорії дорослого населенню і їх освіта повинна здійснюватися на основі андрагогічного підхід, а не за педагогічними принципами навчання дітей. Розроблено зміст авторської навчальної програми «Формування професійно-педагогічноої компетентності майбутніх бакалаврів освіти за допомогою технологій Google.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 05 Лип 2019 07:36 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 12:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4444 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |