МДПУ репозиторій

Андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій

Ізбаш, С. С. та Пахомов, С. А. (2018) Андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій. Молодь і ринок (5). с. 42-48. ISSN 2308-4634

[img] Text
5_160_2018(1).pdf

Скачати (966kB)

Резюме

У статті розглянуто особливості впровадження андрагогічного підходу до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій. Аналізуються роботи і теоретичні джерела фахівців, які вивчали особливості використання андрагогічного підходу у вищій освіті, формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів. Здійснено впровадження новітніх інформаційних технологій у навчальний процес. Встановлено, що студенти, які навчаються у закладах вищої освіти належать до категорії дорослого населенню і їх освіта повинна здійснюватися на основі андрагогічного підхід, а не за педагогічними принципами навчання дітей. Розроблено зміст авторської навчальної програми «Формування професійно-педагогічноої компетентності майбутніх бакалаврів освіти за допомогою технологій Google.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 05 Лип 2019 07:36
Останні зміни: 05 Жов 2020 12:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4444

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу