МДПУ репозиторій

Компетентність "навчатися впродовж життя" як складова андрагогічної підготовки майбутніх магістрів освіти

Ізбаш, С. С. та Усатий, В. С. (2018) Компетентність "навчатися впродовж життя" як складова андрагогічної підготовки майбутніх магістрів освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 224-232. ISSN 2219-5203

[img]
Перегляд
Text
Nvmdpu_2018_1_37.pdf

Скачати (293kB) | Перегляд

Резюме

У статті проаналізовано сутність і зміст компетентності навчатися впродовж життя у майбутніх магістрів освіти, визначено головні завдання та переваги такої освіти. Обґрунтовано актуальність компетентнісного підходу до підготовки майбутніх магістрів освіти. Представлено аналіз результатів констатувального етапу експерименту щодо формування компетентності навчатися впродовж життя у майбутніх магістрів освіти. З’ясовано, що майбутні магістри освіти знаходяться на етапі активного навчання і засвоєння основ професійної діяльності, в цілому мотивовані до навчання впродовж життя, але лише половина з них мають високий рівень мотивації до навчання впродовж життя. Визначено, що для цілеспрямованого і усвідомленого процесу формування компетентності навчатися впродовж життя у майбутніх магістрів освіти необхідно запровадити дисципліну «Андрагогіка», яка є ефективною методологією побудови практикоорієнтованої професійної підготовки викладача вищої школи до навчання впродовж життя в умовах магістратури.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 05 Лип 2019 07:36
Останні зміни: 29 Вер 2020 11:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4440

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу