Житнік, Т. С. (2018) Активність особистості як категорія свідомої професійної діяльності. Науковий вісник льотної академії. Серія: Педагогічні науки (3). с. 88-91. ISSN 2522-1477
|
Text
24.pdf Скачати (445kB) | Перегляд |
Резюме
У статті аналізується та уточнюється етимології значення терміну «активність особистості» як категорії професійної діяльності; визначаються джерела і механізми розвитку активної особистості. Було з’ясовано, що розвиток активності залежить від самої особистості, залежно від потреб та мотивів. Активність особистості повинна орієнтуватися на мету, мати чітку спрямованість, і також ураховувати індивідуальну спрямованість, що в кінцевому результаті є готовністю і прагненням до свідомої професійної діяльності
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 23 Лип 2019 09:08 |
Останні зміни: | 07 Груд 2020 08:47 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4366 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |