Каткова, Т. А. and Мельнікова, С. В (2019) Прояви синдрому емоційного вигорання у педагогів та засоби його подолання. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (2). ISSN ISSN 1813-3405., ISSN 2663-6026 (Print), 2663-6034 (Online) (In Press)
Каткова_Мельнікова_стаття-конвертирован.pdf
Download (261kB) | Preview
Abstract
У статті проаналізовано наукові підходи до дослідження емоційного вигорання як події внутрішнього життя особистості через аналіз процесуальної природи суб’єктивних переживань, тобто акцентування уваги не на зовнішньому, певною мірою вивченому, аспекті проблеми, а на внутрішньому. Саме такий напрямок дослідження потребує вивчення індивідуальних відмінностей переживання емоційного вигорання педагогів, що дає можливість запровадження цільової програми його психопрофілактики, яка враховує психологічні особливості виникнення та перебігу цього явища.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія | 
| Divisions: | Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра психології | 
| Depositing User: | Users 4413 not found. | 
| Date Deposited: | 05 Jun 2019 06:44 | 
| Last Modified: | 12 Oct 2021 10:19 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4313 | 




