Каткова, Т. А. (2014) Динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів. Особистість у сучасній освіті: проблеми навчання та розвитку: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 113-117.
|
Text
Донецьк 01.05.2014-ОВ-113-115-конвертирован.pdf Скачати (122kB) | Перегляд |
Резюме
У сучасний період розвитку української держави відбуваються складні процеси демократизації, переходу до вищого рівня суспільного розвитку з орієнтацією на збереження відповідності усіх суспільних процесів моральноетичним нормам. У зв’язку з цим все більшого значення набуває практична психологія, розвиток якої відкриває нові перспективи оздоровлення нації. З цього випливає необхідність на даному етапі вивчення ціннісного самовизначення студентів-психологів, як майбутніх психологів-практиків, від яких залежить майбутнє нашого народу. В психологах-практиках сучасне суспільство прагне бачити особистість з гармонічним внутрішнім світом, яка здатна до усвідомлення власних психологічних механізмів, що «програмують» актуальну поведінку, та самореалізації в соціально значущій діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 19 Лип 2019 05:51 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 14:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4250 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |