MDPU Repository

Аналіз сучасного стану інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями в загальноосвітній сільській школі

Стефанюк, А. А. and Каткова, Т. А. (2014) Аналіз сучасного стану інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями в загальноосвітній сільській школі. Матеріали методологічного web-семінару. pp. 55-56.

[img]
Preview
Text
1-Біла церква-КТА-Стафанюк-2014-конвертирован.pdf

Download (113kB) | Preview

Abstract

Окреслення державними законодавчими та нормативно-правовими документами пріоритетних цілей та завдань в галузі спеціальної освіти, переосмислення суспільством ставлення до дітей з психофізичними порушеннями, визнання їхніх прав на здобуття якісної освіти зумовлює необхідність визначення оптимальних умов навчання даної категорії дітей. При цьому удосконалення та реформа існуючих освітніх послуг в процесі переходу від сегрегативних форм навчання до інклюзивних (у відповідності до сучасних моделей виховання, інкультурації, соціалізації й самореалізації особистості) є обов'язковими як в умовах міста, так і в сільській місцевості.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Каткова Т. А. Каткова
Date Deposited: 18 Jul 2019 08:58
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4188

Actions (login required)

View Item View Item