МДПУ репозиторій

Аналіз сучасного стану інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями в загальноосвітній сільській школі

Стефанюк, А. А. та Каткова, Т. А. (2014) Аналіз сучасного стану інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями в загальноосвітній сільській школі. Матеріали методологічного web-семінару. с. 55-56.

[img]
Перегляд
Text
1-Біла церква-КТА-Стафанюк-2014-конвертирован.pdf

Скачати (113kB) | Перегляд

Резюме

Окреслення державними законодавчими та нормативно-правовими документами пріоритетних цілей та завдань в галузі спеціальної освіти, переосмислення суспільством ставлення до дітей з психофізичними порушеннями, визнання їхніх прав на здобуття якісної освіти зумовлює необхідність визначення оптимальних умов навчання даної категорії дітей. При цьому удосконалення та реформа існуючих освітніх послуг в процесі переходу від сегрегативних форм навчання до інклюзивних (у відповідності до сучасних моделей виховання, інкультурації, соціалізації й самореалізації особистості) є обов'язковими як в умовах міста, так і в сільській місцевості.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Користувачі 4413 не знайдено.
Дата внесення: 18 Лип 2019 08:58
Останні зміни: 08 Жов 2021 13:55
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4188

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу