Стефанюк, А. А. та Каткова, Т. А. (2014) Аналіз сучасного стану інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями в загальноосвітній сільській школі. Матеріали методологічного web-семінару. с. 55-56.
|
Text
1-Біла церква-КТА-Стафанюк-2014-конвертирован.pdf Скачати (113kB) | Перегляд |
Резюме
Окреслення державними законодавчими та нормативно-правовими документами пріоритетних цілей та завдань в галузі спеціальної освіти, переосмислення суспільством ставлення до дітей з психофізичними порушеннями, визнання їхніх прав на здобуття якісної освіти зумовлює необхідність визначення оптимальних умов навчання даної категорії дітей. При цьому удосконалення та реформа існуючих освітніх послуг в процесі переходу від сегрегативних форм навчання до інклюзивних (у відповідності до сучасних моделей виховання, інкультурації, соціалізації й самореалізації особистості) є обов'язковими як в умовах міста, так і в сільській місцевості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 18 Лип 2019 08:58 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 13:55 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4188 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |