МДПУ репозиторій

Духовно-моральні цінності як основа духовного виховання молодших школярів

Шевченко, Ю. М. та Абламонова, В. І. (2015) Духовно-моральні цінності як основа духовного виховання молодших школярів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (7). с. 476-485. ISSN 2312-5993

[img]
Перегляд
Text
Dukhovno-moralni tsinnosti.pdf

Скачати (593kB) | Перегляд

Резюме

У статті розкриваються питання визначення шляхів формування духовно-моральних цінностей як основи духовного виховання молодших школярів. Методологія сучасного процесу формування духовно-моральних цінностей як основи духовного виховання молодших школярів представлена системним, особистісно орієнтованим, діалогічним, діяльнісним, компетентнісним, аксіологічним, середовищним та антропологічним підходами та відображає взаємодію і взаємозв’язок фундаментальних наукових підходів до вивчення проблеми, що були застосовані під час дослідження. Результатами дослідження постають питання визначення підходів, різноманітних форм виховного впливу, залучення в навчальний процес завдань, що мають інтегрований зміст. Виховний процес має будуватися з урахуванням таких випадків, у яких учень постає перед необхідністю самостійного морального вибору. Через формування читацької компетентності, виховання дбайливого відношення до природи, збагачення та розвиток пізнавального досвіду дитини формується духовно-моральні цінності молодших школярів. Наголошується, що через спрямований на реалізацію різних напрямів виховання зміст навчальних дисциплін сприяє формуванню та засвоєнню духовно-моральних цінностей

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 12 Лип 2019 10:40
Останні зміни: 27 Трав 2021 12:23
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4083

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу