Надольська, Ю. А. та Фесенко, Є. В. (2019) Dictation as a means of intensification of students’ cognitive and learning activity in German class. Scientific Development of new Eastern Europe, 1. с. 7-10. ISSN 978-9934-571-89-3
|
Text
Dictation as a means of intensification of students’ cognitive and learning activity in German class.pdf Скачати (129kB) | Перегляд |
Резюме
The article is devoted to dictations as one of the methods of organization of educational activities of students in the classroom. It is stressed that dictations, as a form of educational work, are of different types (textual, selective, free and creative), each of which has its own peculiarities. They help to form valuable skills of regulated work, ability to adhere to the established order and rhythm.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PD Германські мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра германської філології |
Дата внесення: | 05 Черв 2019 08:34 |
Останні зміни: | 11 Лист 2019 13:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4006 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |