Титаренко, Н. Є. та Стрілець, О. В. (2019) Елементи STEM-освіти у викладанні математики. Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору, 81 (6). с. 337-348. ISSN 2309-7744
|
Text
Титаренко Стрілець Фахова стаття 2019.pdf Скачати (245kB) | Перегляд |
Резюме
В статті розглядається STEM-орієнтований підхід до навчання, як один з актуальних напрямів модернізації природничо-математичної освіти. Звертається увага на необхідність якісної підготовки педагогів, спроможних використовувати інноваційні практики міждисциплінарного навчання, методи та засоби навчання з акцентом на розвиток дослідницьких компетенцій. Пропонуються інтегровані уроки, які спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду. Досліджується вплив практико-орієнтованих завдань на формування стійкої мотивації у вивченні математики, розвиток творчого мислення, комплексне розуміння проблем, вибір майбутньої професії. Розглядаються приклади уроків алгебри (відсотки у житті) та геометрії (способи обчислення площі поверхні церковного купола), які сприяють фінансовій освіченості учнів, розвитку критичного мислення та інженерній винахідливості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Q Наука > QA Математика > Вища математика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 03 Черв 2019 08:53 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4004 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |