МДПУ репозиторій

Елементи STEM-освіти у викладанні математики

Титаренко, Н. Є. та Стрілець, О. В. (2019) Елементи STEM-освіти у викладанні математики. Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору, 81 (6). с. 337-348. ISSN 2309-7744

[img]
Перегляд
Text
Титаренко Стрілець Фахова стаття 2019.pdf

Скачати (245kB) | Перегляд

Резюме

В статті розглядається STEM-орієнтований підхід до навчання, як один з актуальних напрямів модернізації природничо-математичної освіти. Звертається увага на необхідність якісної підготовки педагогів, спроможних використовувати інноваційні практики міждисциплінарного навчання, методи та засоби навчання з акцентом на розвиток дослідницьких компетенцій. Пропонуються інтегровані уроки, які спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду. Досліджується вплив практико-орієнтованих завдань на формування стійкої мотивації у вивченні математики, розвиток творчого мислення, комплексне розуміння проблем, вибір майбутньої професії. Розглядаються приклади уроків алгебри (відсотки у житті) та геометрії (способи обчислення площі поверхні церковного купола), які сприяють фінансовій освіченості учнів, розвитку критичного мислення та інженерній винахідливості.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика > Вища математика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 03 Черв 2019 08:53
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4004

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу