МДПУ репозиторій

Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: проблеми та перспективи. 1.4. Концептуалізація відкритості в гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців

Фалько, Н. М. (2014) Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: проблеми та перспективи. 1.4. Концептуалізація відкритості в гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет ім.Богдана Хмельницького, Мелітополь.

[img]
Перегляд
Text
31.pdf

Скачати (799kB) | Перегляд

Резюме

The monograph highlights the methodological grounds of future teachers’ cultural and educational space harmonization which are objectified in the theoretical description of major approaches, principles, conditions of the human dimension conception as a factor of future teachers’ cultural and educational space harmonization. The suggested socio- cultural, moral-educational, praxeological, psychological concepts provide culturally correspondent ground for modernization changes in higher education, implementation basis for the idea of human dimension as a civilization marker of contemporary cultural and educational changes and educational shifts. The monograph is intended for researchers, educators, postgraduate students, Master’s degree students, university students and all those who are interested in problems of science and education.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Кафедра психології
Дата внесення: 02 Черв 2019 15:56
Останні зміни: 08 Жов 2021 13:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3923

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу