Сєводнєва, К. О. (2016) Історичні витоки педагогічної концепції М. Корфа: проекція на розвиток освіти в Запорізькому краї. Молодий вчений, 9 (36). с. 296-299. ISSN 2313-2167
|
Text
molv_2016_9_68.pdf Скачати (150kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена проблемі розвитку освіти в запорізькому краї другої половини ХІХ ст., висвітленню педагогічної концепції М. Корфа та розкриттю її значення для становлення й розвитку народної освіти на Запоріжжі. Окреслено наукові положення щодо ролі діяльності педагога в історії теорії та практики сільської школи, зокрема в Олександрівському повіті Катеринославської губернії; узагальнено наукові підходи до вивчення освітнього процесу на теренах Запоріжжя.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 08 Лип 2019 12:21 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3854 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |