MDPU Repository

Професійна готовність майбутніх педагогів у сучасній науковій літературі

Шевченко, Ю. М. (2018) Професійна готовність майбутніх педагогів у сучасній науковій літературі. Молодь і ринок. pp. 88-93. ISSN 2308-4634

[img]
Preview
Text
професійна готовність.pdf

Download (490kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена розгляду проблеми професійної готовності майбутніх педагогів у сучасній науковій літературі. Обґрунтовується, що змістові вектори у понятті «готовність майбутнього вчителя» – знаннєвий, почуттєвий, діяльнісно-практичний, з додатковим обов’язковим елементом – наявність першого досвіду. Визначається, що ефективність забезпечення формування готовності студентів до педагогічної діяльності можливе через органічне поєднання змісту, форм, методів таких видів підготовки, як навчально-пізнавальної, науково-дослідної, практичної, та спрямування їх на розвиток професійної компетентності. Констатовано, що введення нових елементів до безпосередньої практики роботи у школі підсилить інтерес самих студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової освіти
Depositing User: Кафедра початкової освіти
Date Deposited: 01 Jul 2019 12:28
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3779

Actions (login required)

View Item View Item