Шевченко, Ю. М. (2018) Сутність і структура готовності студентів закладів вищої освіти до духовно-морального розвитку молодших школярів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2). с. 92-97. ISSN 2219-5203
|
Text
Сутність і стуктура.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
У статті висвітлено сутність і структура готовності студентів закладів вищої освіти до духовно-морального розвитку молодших школярів. Доводиться, що ключовим значенням для нашого дослідження є визначення таких базових понять як «духовність», «моральність», «розвиток», «саморозвиток», «самоосвіта». На основі теоретичного аналізу наголошується, що справжня освіта має бути духовною та моральною, а духовно-моральний розвиток потрібен особистості для вдосконалення індивідуальних рис та формування цінностей. Обґрунтовується, що розвиток дітей молодшого шкільного віку спрямовується не лише професійно-педагогічною культурою та майстерністю вчителя початкових класів, а й культурою сім’ї та референтних груп, які є членами суспільства. Результатами дослідження постають визначення чотирьох компонентів в структурі готовності майбутніх учителів до духовно-морального розвитку молодшого школяра
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 01 Лип 2019 12:43 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 11:58 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3778 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |