Шевченко, С. В. та Міхайленко, Л. М. та Добровольська, Л. П. та Каткова, Т. А. (2016) Інноваційний науково-освітній простір вищої школи як умова інтелектуального розвитку студентів. Вісник Одеського національного університету. Психологія, 21 (4 (42)). с. 212-221. ISSN ISSN 2304-1609
|
Text
1-tmp28C9-КТА+ШСВ+МЛН+ДЛП-2016-ОВ.pdf Скачати (164kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена дослідженню інноваційного науково-освітнього простору вищої школи, що виступає умовою інтелектуального розвитку студентів. В роботі поданий аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження інноваційних технологій, визначено фактори науково-освітнього процесу, які забезпечують ефективність інтелектуальної діяльності студентів. Експериментально досліджено наявність чи відсутність у системі організації науково-освітнього процесу у вищий школі та при здійсненні розумової діяльності студентами певних складових, які в сукупності складають коло умов, що сприяють інтелектуальному розвитку студентів. Визначено перспективи подальших вишукувань з означеної проблеми.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 26 Черв 2019 12:22 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 15:08 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3646 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |