МДПУ репозиторій

Інноваційний науково-освітній простір вищої школи як умова інтелектуального розвитку студентів

Шевченко, С. В. та Міхайленко, Л. М. та Добровольська, Л. П. та Каткова, Т. А. (2016) Інноваційний науково-освітній простір вищої школи як умова інтелектуального розвитку студентів. Вісник Одеського національного університету. Психологія, 21 (4 (42)). с. 212-221. ISSN ISSN 2304-1609

[img]
Перегляд
Text
1-tmp28C9-КТА+ШСВ+МЛН+ДЛП-2016-ОВ.pdf

Скачати (164kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://orcid.org/0000-0002-3576-0160

Резюме

Стаття присвячена дослідженню інноваційного науково-освітнього простору вищої школи, що виступає умовою інтелектуального розвитку студентів. В роботі поданий аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження інноваційних технологій, визначено фактори науково-освітнього процесу, які забезпечують ефективність інтелектуальної діяльності студентів. Експериментально досліджено наявність чи відсутність у системі організації науково-освітнього процесу у вищий школі та при здійсненні розумової діяльності студентами певних складових, які в сукупності складають коло умов, що сприяють інтелектуальному розвитку студентів. Визначено перспективи подальших вишукувань з означеної проблеми.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Користувачі 4413 не знайдено.
Дата внесення: 26 Черв 2019 12:22
Останні зміни: 08 Жов 2021 15:08
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3646

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу