Каткова, Т. А. та Яненко, М. С. (2014) Формування професійно-психологічної спрямованості особистості майбутніх вчителів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Психологічніі науки, 1 (121). с. 157-159. ISSN 2518-7465
|
Text
1-tmp6519-КТА-Чернигів-2014-2.pdf Скачати (137kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто проблеми формування професійно-психологічної спрямованості особистості майбутнього вчителя шляхом активізації самопізнання на початковому етапі навчання у ВИЗ. У статті обґрунтовується поняття, зміст та структура професійно-психологічної спрямованості, особливості її сформованості у студентів педвузу, визначаються критерії діагностування (мотиви вибору та здобуття професії вчителя; загальна спрямованість навчально-професійної діяльності; інтерес до психолого-педагогічних знань; особливості професійного самовизначення; мотиваційні характеристики організаторської та комунікативної діяльності майбутнього вчителя; схильність до певного стилю спілкування при розв 'язанні педагогічних ситуацій) та рівні її сформованості у студентів-педагогів (високий, середній, низький).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 04 Черв 2019 10:59 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 14:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3626 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |