МДПУ репозиторій

Соціально-психологічна адаптація молодших школярів до навчання у середній школі засобами арт-терапії

Прокоф'єва, О. О. та Аносова, Д. І. (2016) Соціально-психологічна адаптація молодших школярів до навчання у середній школі засобами арт-терапії. Молодий вчений, 12 (39). с. 268-272.

[img] Text
Прокофьева,Аносова.pdf

Скачати (161kB)

Резюме

Постановка проблеми у загальному вигляді. Термін «адаптація» походить від латинського слова adaptatio–пристосування. Як відзначають КВ Копилова, ВО Константинов, адаптація визначається як складне явище, як система процесів, що характеризують пристосувальні взаємодії особистості і середовища в залежності від рівня психічної організації людини». Цією проблемою займалися багато вчених: Битянова МР, Божович ЛІ, Венгер ЛО, Ельконин ДБ, Мухина ВС, Коломинский ЯЛ, Драгонова ТВ, Ананьев БГ, Фомин НА та др

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Кафедра психології
Дата внесення: 30 Трав 2019 11:57
Останні зміни: 08 Жов 2021 15:06
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3569

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу