Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. (2016) Екологічна відповідальність як інтегральна якість особистості майбутнього педагога. Вісник Одеського національного університету. Психологія, 21 (4). с. 50-58.
|
Text
D_21_2016.pdf Скачати (224kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядаються науково-теоретичні та методологічні засади проблеми формування екологічної відповідальності майбутніх педагогів у контексті нової освітньої та виховної парадигми. Авторами аналізується категорія екологічної відповідальності як наукове поняття та предмет дослідження. Висвітлюються філософський, психолого-педагогічні підходи до проблеми відповідальності та екологічної відповідальності що розширює межі розуміння витоків та особливостей її становлення у майбутніх педагогів. В статті розглядаються специфічні особливості виховуючого середовища вищого навчального педагогічного закладу освіти та аналізуються сучасні підходи, завдання екологічного виховання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 30 Трав 2019 06:36 |
Останні зміни: | 09 Груд 2020 09:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3456 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |