Підварко, Тетяна (2018) Творча самостійність як провідна умова формування музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецтва. Monografia pokonferencyjna science, research, development pedagogy. с. 40-42.
|
Text
pidvarko_.pdf Скачати (240kB) | Перегляд |
Резюме
Самостійна робота є найважливішою формою навчального процесу, що забезпечує безпосередній вплив на формування таких параметрів кваліфікаційної характеристики майбутнього вчителя музичного мистецтва, як мобільність, вміння прогнозувати ситуацію і активно впливати на неї, вміння самостійно оцінювати свою роботу.Творча самостійність студента в музично-виконавській діяльності – це здатність самостійно обирати принципи та засоби спрямовані на творче пізнання і освоєння музики, засобів її виконання, постановку і пошук рішення музично-виконавських завдань, вдосконалення засобів художньо-образного інтонування музики, самовдосконалення і реалізацію творчих здібностей майбутнього вчителя музичного мистецтва і є необхідною умовою успішного оволодіння всіма видами знань, виховання неординарної особистості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 28 Трав 2019 10:35 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3301 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |