МДПУ репозиторій

Роль праксеологічного компоненту музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецва

Підварко, Т. О. (2014) Роль праксеологічного компоненту музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецва. Мистецька освіта: традиції і новації: матеріали Міжнар. наук. конф., 16-17 жовт. 2014 р.. с. 89-91.

[img]
Перегляд
Text
Pidvarko_tezykonf 2014.pdf

Скачати (284kB) | Перегляд

Резюме

Вільне володіння музичним інструментом передбачає формування у студентів уміння художньої інтерпретації музичного твору, транспонування, уміння та навички підбору пісень шкільного репертуару, створення супроводу шкільних пісень, читання нот з листа, яке є однією із важливих музично-виконавських навичок, адже практика переконує, що володіння навичками читання з нот з листа є необхідним компонентом як педагогічної так і творчої діяльності учителя музичного мистецтва, який досить часто бере безпосередню участь у роботі шкільної художньої самодіяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 27 Трав 2019 11:29
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3289

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу