Сегеда, Наталя (2009) Безперервна освіта та зміст її моделей у вітчизняній мистецько-педагогічній галузі. Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору, 2. с. 53-59.
|
Text
вища освіта у контексті інтеграції 2009.pdf Скачати (711kB) | Перегляд |
Резюме
У статті пропонується аналіз специфіки безперевної педагогічної освіти у сфері педагогіки музичного мистецтва з врахуванням змісту сучасних моделей "освіти крізь життя" і перспективи розробки холістсько-емерджентної моделі безперервної музично-педагогічної освіти в Україні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 22 Трав 2019 11:02 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3171 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |