МДПУ репозиторій

Психолого-педагогічні умови готовності студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі

Шевченко, Юлія (2018) Психолого-педагогічні умови готовності студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. Проблеми підготовки сучасного вчителя (18). с. 343-354. ISSN 2307-4914

[img]
Перегляд
Text
Умань 2018 Психол-пед умови.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена огляду психолого-педагогічних підходів до визначення умов, що впливають на готовність студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. У педагогічній науці умова розглядається як забезпечення педагогічно доцільної відповідності теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів у досягненні певного результату. Визнається важливість таких умов, як забезпечення виховання досконалої особистості; виховного впливу, спрямованого на досягнення успіхів у навчанні та гармонійному поєднанні набуття професійних знань та умінь і духовно-морального розвитку; досягнення високого особистісного рівня духовно-морального розвитку тощо. Вирішальною є готовність студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. Показниками готовності педагогів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі є виражене особистісне переконання в необхідності опанування знаннями і навичками щодо духовно-морального розвитку молодших школярів, визнання системи педагогічної освіти неодмінною частиною єдиного світового освітнього простору та орієнтацією на його глобальні проблеми.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 06 Трав 2019 12:03
Останні зміни: 04 Жов 2021 18:03
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3128

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу