Шевчик, Г. С. (2018) Естетичні смаки учнів 5 класу на уроках фонетики. Етико-естетична традиція у вітчизняній культурі : тези VІІІ Всеукр. студентської наук.-практ. конф. (8). с. 154-160.
Text
TEZI-154-160.pdf Скачати (660kB) |
Резюме
Естетичні смаки учнів 5 класу на уроках фонетики в загальноосвітніх навчальних закладах студіювали О. Біляєв , Л. Симоненкова, М. Вашуленко, С. Яворська та ін. Першим на цю проблему звернув увагу О. Біляєв у своїй праці «Робота над орфографічними помилками учнів». Розроблена ним система роботи над помилками передбачала такі етапи: 1) попередження помилок; 2) виправлення зроблених похибок; 3) облік і класифікація невиправданих написань; 4) проведення вправ «на перероблення помилок». Ці етапи допомагають учням 5 класу виховувати у себе естетичний смак до правильно написаних текстів; формують його й закріплюють. Грамотність – основа естетичного смаку з точки зору форми, зміст текстів – формує естетичний смак внутрішнього наповнення, тобто змісту.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BH Естетика B Філософія. Психологія. Релігія > BJ Етика |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Кафедра української мови |
Дата внесення: | 06 Лют 2019 13:20 |
Останні зміни: | 29 Черв 2021 06:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2828 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |