МДПУ репозиторій

Формування аудитивної компетенції майбутніх перекладачів під час навчання усного послідовного перекладу

Рябуха, Т. В. та Зіненко, Н. В. та Гостіщева, Н. О. (2017) Формування аудитивної компетенції майбутніх перекладачів під час навчання усного послідовного перекладу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (19). с. 137-143.

[img] Text
Рябуха_Зіненко_Гостіщева.pdf

Скачати (2MB)

Резюме

У статті з’ясовано необхідність цілеспрямованого навчання майбутніх перекладачів аудіювання. Систематизовано та узагальнено наявний досвід формування аудитивної перекладацької компетенції під час навчання усного послідовного перекладу. Виявлено специфічні характеристики перекладацького аудіювання. Встановлено труднощі аудіювання, зумовлені суб'єктивними (індивідуально-психологічні особливості носіїв мови та слухачів) та об'єктивними (зміст і форма повідомлення та умови його сприйняття) факторами. Представлений комплекс вправ для формування аудитивної компетенції майбутніх перекладачів враховує принцип послідовності та градуйованого введення труднощів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 04 Лют 2019 09:09
Останні зміни: 16 Жов 2020 07:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2800

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу