Христова, Т. Є. (2016) Розвиток рухових навичок дітей з порушеннями опорно-рухового апарату методами корегуючих вправ. Вісник Чернігівського нац. пед. ун-ту імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт, 1 (139). с. 196-199.
Text
Христова_2.pdf Скачати (270kB) |
Резюме
Показано, що засобами корекції рухових порушень у дітей з наслідками дитячого церебрального паралічу є фізичні вправи залежно від нозологічних форм: при спастичній диплегії - противоспастичні вправи на розслаблення м’язів, зміцнення м’язів розгиначів; при геміпарезах - асиметричні вправи, вправи на розтягнення, зниження підвищеного тонусу м’язів; при гиперкінезах – вправи на зниження м’язової напруги, дозоване розслаблення м’язів, усунення неконтрольованих рухів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | коригуючі вправи, дитячий церебральний параліч, порушення опорно-рухового апарату, нозологічна форма. |
Теми: | R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини > RA0421 Охорона здоров'я. Гігієна. Профілактична медицина |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Користувач, що депонує: | професор Тетяна Євгенівна / Т.Є. Христова |
Дата внесення: | 10 Січ 2019 13:01 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2604 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |