МДПУ репозиторій

Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кан. пед. наук: спец. 13.00.04 "Теорія та методика професійної освіти"

Дубяга, Світлана Миколаївна (2008) Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кан. пед. наук: спец. 13.00.04 "Теорія та методика професійної освіти". Кандидатська thesis, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова.

[img] Text
Автореферат Дубяга СМ_2008.pdf

Скачати (583kB)

Резюме

Проаналізовано стан проблеми формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до педагогічної імпровізації у педагогічній науці та практиці. Розроблено й обґрунтовано технологію поетапної підготовки студентів до даної імпровізації, яка містить мотиваційно-орієнтаційний, змістово-операційний й оцінювально-рефлексивний компоненти, формування яких спрямоване на розвиток у них стимулів до творчого застосування потенціалу педагогічної імпровізації. Розроблено дидактичну систему, головною складовою якої є модель готовності до неї у майбутніх учителів початкової школи. Експериментально перевірено її ефективність у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України.

Тип елементу : Дисертація (Кандидатська)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 08 Січ 2019 11:16
Останні зміни: 22 Квіт 2021 12:06
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2580

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу