Дубяга, Світлана Миколаївна (2008) Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кан. пед. наук: спец. 13.00.04 "Теорія та методика професійної освіти". Кандидатська thesis, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова.
Text
Автореферат Дубяга СМ_2008.pdf Скачати (583kB) |
Резюме
Проаналізовано стан проблеми формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до педагогічної імпровізації у педагогічній науці та практиці. Розроблено й обґрунтовано технологію поетапної підготовки студентів до даної імпровізації, яка містить мотиваційно-орієнтаційний, змістово-операційний й оцінювально-рефлексивний компоненти, формування яких спрямоване на розвиток у них стимулів до творчого застосування потенціалу педагогічної імпровізації. Розроблено дидактичну систему, головною складовою якої є модель готовності до неї у майбутніх учителів початкової школи. Експериментально перевірено її ефективність у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України.
Тип елементу : | Дисертація (Кандидатська) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 08 Січ 2019 11:16 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2021 12:06 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2580 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |