МДПУ репозиторій

Agile-методології у процесі навчання інженерів-програмістів

Чорна, А. В. (2018) Agile-методології у процесі навчання інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 350-355. ISSN 978-617-7346-32-5

[img] Text
Чорна_тези.pdf

Скачати (272kB)

Резюме

У статті висвітлена загальна концепція та принципи використання Аgile-методології розробки програмного забезпечення, як платформи при підготовці майбутніх інженерів-програмістів. Обґрунтовані переваги і недоліки зазначеної методології. Визначений зв'язок використання agile-методології при формування управлінської компетентності інженерів-програмістів під час вивчення фахових дисциплін. Описані функцій управління за умов впровадження Аgile-методології у процес навчання інженерів-програмістів. Наведена схема роботи agile-методології під час вивчення дисциплін.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 26 Лист 2018 09:35
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2429

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу