Чорна, А. В. (2018) Agile-методології у процесі навчання інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 350-355. ISSN 978-617-7346-32-5
Text
Чорна_тези.pdf Скачати (272kB) |
Резюме
У статті висвітлена загальна концепція та принципи використання Аgile-методології розробки програмного забезпечення, як платформи при підготовці майбутніх інженерів-програмістів. Обґрунтовані переваги і недоліки зазначеної методології. Визначений зв'язок використання agile-методології при формування управлінської компетентності інженерів-програмістів під час вивчення фахових дисциплін. Описані функцій управління за умов впровадження Аgile-методології у процес навчання інженерів-програмістів. Наведена схема роботи agile-методології під час вивчення дисциплін.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 26 Лист 2018 09:35 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2429 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |