МДПУ репозиторій

Досвід розробки та апробації навчального курсу «Вступ до спеціальності»(інженер-програміст)

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. (2014) Досвід розробки та апробації навчального курсу «Вступ до спеціальності»(інженер-програміст). Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (42-43). с. 134-140. ISSN 2074-8922

[img] Text
Досвід розробки.pdf

Скачати (305kB)

Резюме

У статті висвітлено вагоме значення вивчення навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» (програміст). Проведений аналіз навчальних планів загальноосвітніх шкіл з інформатики; проаналізовано навчальні матеріали з дисципліни та вимоги стандартів щодо професійної підготовки програмістів. Відповідно до змісту представленого курсу визначена мета та навчальні завдання; охарактеризовано структуру розроблених компонентів навчального курсу «Вступ до спеціальності» (програміст): друкований посібник, електронний підручник та підсумковий тестовий контроль в «Електронному журналі». Акцентовано увагу на процесі підготовки майбутніх програмістів відповідно до запитів ринку праці, для чого пропонується вивчення технологій розробки програмного забезпечення; сертифікації знань; створення портфоліо, резюме та технічного завдання тощо. Також у статті подана апробація курсу та результати фінального опитування студентів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 20 Лист 2018 12:40
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2416

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу