Осадча, К. П. (2017) Філософські аспекти професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 1 (79). с. 169-173. ISSN 2413-1865
Text
Філософські.pdf Скачати (198kB) |
Резюме
У статті проаналізовано наукову та науково-методичну літератури з метою виділення філософських аспектів професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Розкрито вплив ідей філософської антропології, гуманізму та філософії діяльності (педагогічної) на професійну підготовку майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Проаналізовано ідеї педагогіки співробітництва, гуманно-особистісної педагогіки та педагогіки гідності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 16 Лист 2018 13:22 |
Останні зміни: | 15 Жов 2020 07:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2412 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |