Осадча, К. П. (2018) Аналіз тьюторських практик та досвіду підготовки тьюторів у Німеччині. Науковий вісник МНК імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 2 (61). с. 206-210.
Text
АНАЛІЗ ТЬЮТОРСЬКИХ ПРАКТИК.pdf Скачати (207kB) |
Резюме
У дослідженні з’ясовано, що тьюторство у Європі має коріння у культурі Стародавнього Риму, а метод Сократа, що полягав у пізнанні людиною власного світу та відкритті моральної й інтелектуальної свободи, ліг в основу моделі тьюторської діяльності в європейських університетах. Визначено, що у Німеччині процес індивідуалізації освіти зародився пізніше, ніж в Англії, а поява тьюторів у німецьких університетах на початку 50-х рр. ХХ ст. була обумовлена розповсюдженням в Європі класичної моделі тьюторства і наявністю національних традицій вільної продуктивної освіти. Описано місце тьютора у німецькій початковій школі, гімназії та ВНЗ. Зроблено висновок про те, що не зважаючи на наявність спеціальних центрів підготовки тьюторів при німецьких ВНЗ, їх підготовка не має системний характер.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LF Індивідуальні інститути (Європа) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 13 Лист 2018 13:41 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2406 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |