Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Аналіз сутності поняття «графічна компетентність» у системі підготовки майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 37-46.
Text
СТАТЬЯ (4).pdf Скачати (465kB) |
Резюме
Стаття присвячена теоретичному аналізу значення графічної компетентності. Розглянуто основні наукові положення щодо формування графічної компетентності, як важливої складової професійного становлення фахівців у системі вищої освіти України. Проведено аналіз сучасних підходів, висвітлених у вітчизняних джерелах, щодо визначення сутності поняття “графічна компетентність”, як складової якісної підготовки фахівця. Автор акцентує увагу на затребуваності формування графічної культури у майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук, на основі чого подається авторський погляд на визначення графічної компетентності як складової якісної професійної підготовки конкурентоспроможних майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук в умовах педагогічного вищого навчального закладу з урахуванням сучасних соціальних процесів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта N Образотворче мистецтво > NC Малювання. Дизайн. Ілюстрація T Технологія > T Технологія (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 07 Лист 2018 12:50 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2372 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |