МДПУ репозиторій

Формування графічної компетентності бакалаврів комп’ютерних наук у процесі вивчення прототипування програмних інтерфейсів

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2018) Формування графічної компетентності бакалаврів комп’ютерних наук у процесі вивчення прототипування програмних інтерфейсів. Інформаційні технології і засоби навчання, 67 (5). с. 104-120.

[img] Text
ПУБЛИКАЦИЯ (1).pdf

Скачати (535kB)

Резюме

Стаття присвячена окремим аспектам процесу формування графічної компетентності у майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук під час етапу прототипування програмного інтерфейсу в процесі розробки програмного забезпечення. Розглянуто сучасний стан та обґрунтовано актуальність етапу прототипування програмного інтерфейсу як посередника у людино-машинній взаємодії під час процесу розробки програмного забезпечення. Досліджено понятійний апарат у сфері прототипування, а саме поняття wireframe, prototype та mockup. Розглядаються чинники успішності проектів, проблеми у взаємодії учасників проекту і методи їх подолання. Наводиться порівняння сутності й аналіз основних методів прототипування і співвідношення їх вартості під час розробки програмного забезпечення. Проведено порівняльний аналіз програмного забезпечення й онлайн-ресурсів для прототипування за ступенем деталізації й з урахуванням базових характеристик засобу, типів та стадій прототипування, портативність і використання засобу. Визначено необхідний обсяг знань, умінь та навичок, що формуються під час вивчення таких дисциплін, як «Комп’ютерна графіка» і «Основи комп’ютерного дизайну», що є базовими під час вивчення прототипування програмних інтерфейсів. Встановлено їх зв’язок з етапами проектування програмного забезпечення. Наголошено на необхідності не лише у засвоєнні студентом обсягу теоретичних знань, а й успішного застосування у практичній діяльності. Результати дослідження можуть слугувати підґрунтям для удосконалення змісту навчально-методичного комплексу з дисципліни «Проектування програмного забезпечення» для бакалаврів комп’ютерних наук шляхом впровадження навчання прототипування від низькоточної до високоточної деталізації. Визначено вплив прототипування програмного інтерфейсу на формування професійних якостей майбутнього бакалавра комп’ютерних наук.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
T Технологія > T Технологія (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 07 Лист 2018 12:53
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2369

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу